jueves, 2 de diciembre de 2010

PIXTON

Zergatik erabili programa hau?

Pixton-a oso tresna interesgarria da, izan ere, modu ez zuzen eta interesgarri batean, gauza asko ikasten da. Komikiak beti eragin dio zirrara gizakiari, izan ere entretenigarriak zaizkio. Gauzak horrela, irakaskuntzan tresna ezinhobea litzateke gaiak komikien bidez azaltzea. Guk gure adibidean, sedentarioa den gaztetxo baten asteburu pasa kontatu dugu, asteburu horren ondorioz, ariketa fisikoarekiko interesa erakusten duelarik. Modu honetan, sedentarioak diren gaztetxoak ariketa fisikoa egitera bultzatu nahi izan ditugu, azken urteetan gaztetxoen artean dagoen obesitate arazoa dela eta. Izan ere, hainbat egitasmo antolatu dira arazo honi aurre egiteko iragarki eta beste bitarteko batzuk erabiliz (ikus Mindomo lana), baina orain arte eskuratu diren emaitzak ez dira oso esanguratsuak izan. Honen ondorioz, egokia deritzogu programa hau erabiltzea hezkuntzan, azken urteetan gizartean sortu den arazo hau errotik konpontzeko. Izan ere, gure ustez, komikiek iragarkiek baino indar gehiago dute, gazteak protagonistarekin identifikatzen direlako eta berau imitatzen saiatzen direlako, hau da, protagonistaren eredua jarraitzen dute. Gauzak horrela, beraz, erabili ditzagun ezezagun eta eskuragarri ditugun bitartekoak, ditugun arazoak konpontzeko.

Zer egin dezakegu Pixton programarekin?

Hainbat erabilpen man ahal zaizkio programa honi. Esaterako istorio baten bitartez, hiri, mendi, itsaso, lurralde, klima, ariketa fisikoaren onurak, animaliak...erakutsi ahal zaizkio, honela modu inskonziente batean horiek barneratuko dituelarik. Izan ere, irakasleak arbelean edo liburu bitartez azaldu beharrean, komikiko protagonistaren eskutik irakasleak esango lukeena esango du protagonistak eta beraz, askoz ere entretenigarriagoa izango da eta gainera ideiak primeran barneratuko lituzkete, errealismo gehiago izango duelarik marrazkien bitartez. Honela, ikasleak ez dira aspertuko, hori baita ikasle askoren esanetan hezkuntzak egun duen arazoa. Gainera, eskola porrota ere gutxitu egin liteke.

Hezkuntzan ez da ohikoa honelako tresnak erabiltzea eta normalean eskola tradizionala nagusitzen da. Orain baina teknologia berriekiko interesa dagoela dirudi eta ondorioz, hezkuntza erreforma txiki bat egongo dela dirudi. Horretarako, "Pixton" bezalako programak oso erabilgarriak dira.

Helburu hezitzailea:

-Haur sedentarioak ariketa fisikoa egitera bultzatzea eta animatzea honek dituen onurak barneratuz, eta ez egiteak dituen ondorioak jakinaraziz.

Landutako gaitasunak eta horren zergatia:

-Ariketa fisikoa egitearen onurak eta ez egitearen kalteak identifikatzea. Modu honetan, osasun kontzientzia barneratuko dute eta euren burua ariketa fisikoa egitera behartuko dute.

-Pixton programaren eskutik sustatu daitezkeen egitasmoen inguruan kontzientzia hartzea. Honela, etorkizunean modu ez zuzen batean zerbait barnerarazi nahi baldin badiete beste pertsona batzuei, tresna hau erabili dezaketela dakite. Izan ere, programa honetan eraikitzen diren komikiei esker, komikia ikusten duena identifikatuta sentitu daiteke, eta ondorioz, pertsona honen jokabidea bideratu dezakegu komikiari esker.

Nori zuzendua:

0-12 urte dituzten gazteei eta bereziki haur sedentarioei.

Abantailak: 

-Modu entretenigarri batean, ariketa fisikoaren onurak aipatzea eta ez egitearen ondorioak argitzea eta gazte sedentarioa ariketa fisikoa egitea animatzea. Izan ere, errazagoa da komikiari esker gazteei ideia hori barneratzea mila aldiz hitzez esan baino. Izan ere, kontuan izan behar da, gazteak protagonistarekin identifikatzen direla eta berau imitatzen saiatzen direla.

Errekurtsoak:

Ordenagailua, internet, Pixton, Livestream.

Komiki guztia ikusteko argazkiaren gainean klika ezazu.














Jarraian egin dugun tutoriala duzue:


teknobili on livestream.com. Broadcast Live Free

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores